EINDELIJK - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Marijke Branderhorst - WaarBenJij.nu EINDELIJK - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Marijke Branderhorst - WaarBenJij.nu

EINDELIJK

Blijf op de hoogte en volg Marijke

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, California

ja eindelijk heb ik een website gevonden waar ik al me photos op kan downloaden, oke ik heb nog echt niet alles er op maar goed het begin is er,


https://imageshack.com/user/Marijke89/a

  • 08 Mei 2014 - 22:55

    Marijke Branderhorst:

    oww mense,, op paar photo's sta ik met een sigaretjee op de photo.. ja das verleden tijd!
    ik ben namelijk gestopt met roken :) en begonnen met aankomen, maja komt goed !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 3208
Totaal aantal bezoekers 11898

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 09 September 2014

Au pair in the USA

Landen bezocht: